مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1400 ساعت 17:552021-12-19ورزشي

جام حذفی فوتبال کشور| حذف شاگردان پیروز قربانی و محسن بنگر در روز صعود نساجی


تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف سیرجانی خود را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند و دو نماینده دیگر مازندران حذف شدند.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد با نتیجه یک بر صفر حریف سیرجانی خود را از پیش رو بردارد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

دیدار نساجی و آرمان گهر امروز با قضاوت مهدی جبرییلی در ورزشگاه امام علی سیرجان شروع شد و نساجی که فصل گذشته با شکست مقابل ملوانِ دسته اولی از دور رقابت های جام حذفی کنار رفته بود با تمام قوا در برابر آرمان گهر حضور پیدا کرد و توانست با باز کردن دروازه این تیم، برنده راهی رختکن شود.

حسن نجفی در دقیقه 27 موفق شد گل اول این بازی را برای نساجی به ثمر برساند.

در نیمه دوم گلی را شاهد نبودیم و نساجی موفق شد با همان نتیجه یک بر صفر از سد حریف خود گذشته و به جمع 16 تیم نهای جام حذفی راه یابد.

همچنین در دیگر بازی تیم های مازندرانی، تیم فوتبال ذوب آهن با پیروزی مقابل رایکا بابل به مرحله بعدی جام حذفی فوتبال باشگاه های ایران صعود کرد.

شاگردان مهدی تارتار در روزی که بارش باران الهی در ورزشگاه فولادشهر در حال باریدن بود توانستند با برتری 3 بر صفر رایکا بابل دست اولی را شکست دهند و به مرحله بعدی به پایان رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام حذفی فوتبال کشور| حذف شاگردان پیروز قربانی و محسن بنگر در روز صعود نساجی

جام حذفی فوتبال کشور| حذف شاگردان پیروز قربانی و محسن بنگر در روز صعود نساجی